Berat Badan Program + Akupunktur = Best Keputusan! 5 Sebab Mengapa ia berfungsi

Berat Badan Program + Akupunktur = Best Keputusan! 5 Sebab Mengapa ia berfungsi

Ingin meningkatkan usaha penurunan berat badan anda? Tambah Acupuncture!

1. Akupunktur mengimbangkan sistem endokrin (tiroid, adrenal, dan metabolisme!).
2. Ia membantu hati dan buah pinggang supaya ia toksin proses yang lebih baik.
3. Ia membantu pankreas berfungsi dengan lebih baik dan dapat membantu insulin, kortisol dan kimia otak.
4. Ia mengurangkan tekanan pada sistem anda dan jika sistem anda berfungsi dengan lebih baik ... anda mempunyai lebih banyak tenaga ditumpukan kepada metabolisma dan detoksifikasi.
5. Anda metabolisme yang lebih baik dan lebih cepat!

Obesiti memberi kesan kepada hampir 93 juta rakyat Amerika! Jumlah itu dijangka mencecah 120 juta dalam tempoh lima tahun akan datang. 20 juta orang di Amerika Syarikat mempunyai diabetes jenis 2 dan toleransi tambahan 20 juta telah terjejas glukosa (pra-diabetes), yang merupakan faktor risiko yang kukuh untuk mendapat kencing manis di kemudian hari.
Dianggarkan 70 peratus daripada risiko kencing manis di Amerika Syarikat adalah disebabkan oleh berat badan yang berlebihan. Masalah-masalah kesihatan yang berkaitan tidak berbaloi !!! Lets menambah serangan jantung, strok, kanser, cholesterol- tinggi (65 juta rakyat Amerika ada), darah tinggi, kekurangan tenaga, hempedu penyakit pundi kencing, kemurungan, dan kehilangan harga diri kepada timbunan masalah yang sering berlaku dengan pertambahan berat badan.

Kajian terbaru menunjukkan bahawa mereka yang didiagnosis sebagai tdk waras gemuk mempunyai kadar kematian akibat kanser yang berada 52 peratus lebih tinggi bagi lelaki dan 62 peratus lebih tinggi untuk wanita, berbanding kadar untuk lelaki dengan berat badan normal dan wanita. Dalam kedua-dua lelaki dan wanita, BMI yang lebih tinggi (indeks jisim badan) yang dikaitkan dengan kadar kematian yang lebih tinggi daripada kanser esofagus, kolon dan rektum, hati, pundi hempedu, pankreas, dan buah pinggang. Trend yang sama boleh digunakan untuk kanser perut dan prostat pada lelaki, dan kanser payudara, rahim, pangkal rahim, dan ovari pada wanita. Hampir separuh daripada wanita selepas menopaus disahkan menghidap kanser payudara mempunyai lebih tinggi daripada biasa BMI.

Apa yang anda memberi tumpuan kepada akan dilakukan. Jika anda bekerja pada berat badan anda ... bagaimana komited kamu? Keputusan anda bergantung kepada tumpuan penuh anda mental. Jika anda boleh melakukan ... program berat badan, pemakanan dan senaman menjadi mudah (itu hanya pentadbiran pelan anda! Komitmen mental anda adalah kritikal. Matlamat pemakanan anda harus mencerminkan keputusan untuk menjadi lebih sihat dari luar dan dalam. Walaupun semua orang mungkin mengatakan bagaimana hebat anda melihat ia adalah tahap kesihatan anda yang perlu diutamakan. Jadi seperti yang hebat yang anda mahu untuk melihat diri sendiri ... melihat bahagian dalam pertama! Berat memberi kesan jangka hayat anda!

Bagaimanakah akupunktur berfungsi?

• Acupuncture memberi kesan kepada semua systems- organ terutamanya perut, hati, buah pinggang dan sistem endokrin.
• Badan anda menjadi seimbang dan fungsi yang lebih cekap.
Tekanan fizikal dan mental anda dikurangkan supaya anda mempunyai lebih banyak tenaga untuk menjalankan, lebih berdisiplin mental dan daya hidup bertambah.

Berapa banyak rawatan yang saya perlukan? Ini bergantung kepada komitmen anda.

- Faedah Overeaters Mei mulanya dari 5 rawatan setiap hari dan kemudian 1-2 kali seminggu.
- Bagi mereka yang ingin menurunkan 5-10 pound 1-2 x seminggu lebih 10-12 minggu untuk hasil yang optimum. Badan Akupunktur dan mata telinga digunakan.
- Paku payung telinga atau pelet akhbar turut diletakkan di dalam telinga untuk mengurangkan ketagihan. Jika anda tidak mempunyai analisis sel darah hidup ... ia adalah masa yang baik untuk menggunakan ini sebagai asas dan asas bagi anda fungsi bunyi darah anda.
- Satu alkali (vs berasid) sistem darah kehilangan berat badan lebih cepat. Jika sistem anda adalah berasid, atau rakan wujud dengan yis, bakteria overgrowths, kulat atau parasit, anda mungkin mengalami lebih kesukaran dan kurang daripada kesan yang optimum.

Kebaikan Herba Cina
Apa yang anda boleh harapkan? Ubat herba Cina (CHM) digunakan dengan betul menambah kepada program penurunan berat badan anda. Herba-herba ini menyokong proses hati dan buah pinggang, dan mengurangkan tekanan dalam badan untuk mempercepatkan penurunan berat badan semula jadi. CHM tidak menyokong produk yang merangsang adrenal atau tiroid. Banyak makanan tambahan Amerika menggunakan kafein dan kombinasi produk yang memudaratkan mereka kelenjar. Pengamal anda akan membuat anda yang unik, formula khusus yang disesuaikan dengan keperluan anda. Keunikan setiap formula bermakna ia berfungsi terbaik untuk anda.

Jurnal Antarabangsa Obesiti sahaja menerbitkan kajian semula 31 kajian mengenai keberkesanan akupunktur dalam rawatan obesiti. Keputusan kajian ini menunjukkan bahawa berbanding dengan kawalan gaya hidup, akupunktur dikaitkan dengan pengurangan ketara purata berat badan, peningkatan obesiti, dan akupunktur berat badan berkurangan.

Obesiti adalah satu wabak kesihatan yang serius dan yang semakin meningkat di negara kita. Anda tidak keseorangan dalam perjuangan ini. Jika tidak sekarang apabila? Kesihatan masa depan anda bergantung kepada keputusan anda hari ini. Menggunakan TCM untuk meningkatkan kesihatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar