Hentikan Berpeluh ketiak Now - Tips Itu Akan Bantuan Anda Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh

Hentikan Berpeluh ketiak Now - Tips Itu Akan Bantuan Anda Berhenti ketiak berlebihan Berpeluh

Ia mengecewakan perlu berurusan dengan berpeluh ketiak. Terutamanya apabila anda telah mencuba banyak perkara untuk mengawal masalah peluh. Jika anda seperti saya, anda mungkin melakukan semua jenis perkara untuk berhenti berpeluh ketiak. Anda mungkin telah cuba untuk mengambil beberapa pancuran sehari, menyimpan baju lapang dengan anda, dan sentiasa lap ketiak anda.

Saya juga berfikir tentang prosedur pembedahan untuk menghentikan hiperhidrosis. Dari maklumat yang saya telah berkumpul pada pilihan pembedahan, ia kos beribu-ribu dolar telah ia dilakukan. Saya tidak tahu tentang anda, tetapi saya tidak mempunyai wang sebanyak itu hanya meletakkan sekitar.

Oleh kerana saya tidak mempunyai beribu-ribu dolar untuk berbelanja, saya mahu mencari bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak secara semula jadi. Saya terdesak. Dan mahu satu cara untuk menamatkan masalah peluh saya.

Ia mengecewakan dan memalukan mempunyai ketiak berpeluh. Saya rasa seperti orang ketawa dan mempersendakan saya apabila melihat kotoran peluh pada baju saya. Sebab itu saya kata saya terdesak. Saya benci akan melalui masalah ini. Dan untuk masa yang panjang, saya fikir saya adalah satu-satunya yang mempunyai masalah peluh.

Well, saya tidak. Dan itu adalah sesuatu yang anda perlu tahu juga. Ada banyak orang yang mengalami hiperhidrosis. Dan terdapat banyak orang yang belajar apa yang perlu dilakukan untuk menghentikan peluh ketiak berlebihan. Dan itulah apa yang anda boleh lakukan juga.

Anda tidak perlu berurusan dengan masalah ini selama-lamanya. Kini, beberapa perkara yang boleh anda lakukan (Saya pasti anda mungkin telah cuba mereka) adalah akupunktur, menggunakan antiperspirants dan Botox. Saya tidak mahu Botox. Jadi, saya tidak pernah memikirkan mengenainya. Sesetengah orang mengatakan ia membantu mereka, tetapi saya tidak pernah terfikir tentang pergi melalui dengannya.

Sama dengan akupunktur. Saya tidak terlalu pasti jika ia akan membantu anda atau tidak. Tetapi apa yang saya tahu ialah bahawa terdapat ubat semula jadi yang boleh anda gunakan di rumah sebenar yang akan membantu anda berhenti berpeluh ketiak.

Ini bukan perkara pelik atau apa-apa. Hanya beberapa perkara yang anda mungkin sudah ada di rumah yang akan membantu.

Saya tahu bagaimana rasanya untuk tidak tahu apa yang perlu dilakukan untuk berhenti berpeluh ketiak. Saya tahu bagaimana mengecewakan ia adalah. Dan bagaimana memalukan ia boleh. Saya benar-benar memahami bagaimana kita rasa apabila kita berhadapan dengan masalah berpeluh yang berlebihan.

Tetapi seperti yang saya katakan, terdapat perkara-perkara yang orang-orang seperti kita boleh lakukan untuk menghentikan masalah peluh. Terdapat cara-cara semula jadi untuk mengawalnya supaya kita tidak perlu bimbang mengenainya lagi. Saya tahu bahawa anda mahu berhenti berpeluh ketiak. Dan saya percaya, anda boleh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar