Cleanse Colon herba dan Berat Badan - Apa yang Anda Perlu Tahu

Cleanse Colon herba dan Berat Badan - Apa yang Anda Perlu Tahu

Cleanse Colon herba adalah satu istilah yang digunakan secara meluas. Ia mempunyai banyak pra-andaian apabila orang membaca istilah tersebut. Sesetengah merasakan bahawa ia adalah pembersih kolon yang boleh menetapkan isu air besar, atau IBS. Beberapa berfikir bahawa ia adalah semula jadi; oleh itu, kita boleh mengambil ia seolah-olah ia adalah vitamin. Sebahagian merasa bahawa ia adalah satu jumlah ejen pembersihan. Keputusan herba pembersihan mungkin berbeza. Cara terbaik untuk menjelaskan ini adalah untuk belajar komposisi jenis herba pembersih ini.

Bahan-bahan yang biasanya selama empat tujuan: untuk sembelit melegakan, untuk meningkatkan sistem imun, untuk membuang cacing dan untuk mencapai penurunan berat badan.

· Untuk sembelit dan senak - anda perlu memastikan ia mengandungi herba seperti bawang putih, halia, kayu manis, Adas, dan ketumbar.

· Untuk meningkatkan sistem imun - mencari pil yang mengandungi probiotik. Probiotik mungkin kedengaran asing kepada kebanyakan anda tetapi pada dasarnya, probiotik adalah semula jadi dan boleh didapati dalam yogurt dan keju.

· Jika anda mahu untuk mengepam off parasit, cacing, maka anda perlu mencari pil yang mengandungi bunga cengkih, atau minyak walnut hitam atau wormwood.

· Bagi sesetengah penurunan berat badan kesan sampingan, pastikan pil mengandungi Hoodia atau Garcinia.

Secara umum, membersihkan kolon herba akan menyebabkan beberapa jenis kesan penurunan berat badan jika mereka mengandungi mana-mana bahan-bahan di atas. Ini kerana, semua membersihkan kolon adalah untuk membuang toksin, bahan buangan yang tidak diingini. Hanya dengan membuang sampah, anda akan melihat beberapa penurunan berat badan yang kecil pada mulanya. Walau bagaimanapun, untuk mengekalkan jangka panjang penurunan berat badan, adalah penting untuk mengekalkan makanan yang seimbang, rendah lemak, makanan serat yang tinggi, minum banyak air dan tidak lebih makan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar